Sunday, January 01, 2012

Jalan-jalan Penang dohh

Selamat Tahun Baru 2012 (: Moga-moga sentiasa dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, berjaya dalam bidang yang diceburi dan dikurniakan kesihatan yang baik . Maaf lah tuan blog gagal menghapdate blog ni selalu. sebabnya haku malas nak bercoret-coretan kat sini haha . 


28-29/12/2011 lepas aku ke Penang . melawat classmate aku Miss Sarah (haa promote jap) . kononnya nak jalan-jalan cari makan la untuk projek magazine aku yang ber'title' : FOOD . ah itu semua alasan semata-mata hew hew . so aku nak share secebis gambar-gambar kami masa kat Penang . 


model-model Big Apple . layakkah? hihi


pemandangan dari atas Bukit Bendera


kami kami kami gilo gambo


Taman Botani kalau tak salah . banyaknya bunga-bunga


lepas jalan-jalan mesti lapar kan . menu di atas : char koeteow dan pasemboq . terliur?



benda yang aku tak dapat lupa bila aku terkena char koeteow RM8 . gila ah . baik makan KFC ha . berbaloi-baloi bak kata Kamdar grrr botak botak =='



No comments:

Followers