Saturday, February 18, 2012

apa yang aku belajar .

Assalam . simple update . baru hari ni berkesempatan nak login google untuk update blog. okay aku just nak share apa yang aku belajar untuk semester ni . yakni guna software untuk design sesuatu .



business card untuk subject Electronic Publishing . guna Adobe Indesign . 



wedding card . okay aku tak letak nama sendiri atas sebab-sebab tersendiri :P yang ini pun untuk subject Electronic Publishing jugak . and sudah semestinya aku guna Adobe Photoshop :)



ini simple ja . physical arrangement untuk library yang aku create untuk subject Organization of Information. guna Adobe Illustrator . senang aja dongg


last but not least . terima kasih kawan-kawan atas bantuan kalian especially abg sarah :D dia yang banyak tolong aku dalam bagi idea nak design nih . ma cihh . coming project., poster and magazine pulak . ohh jem


p/s : aku just sharing apa yang aku nak and suka . even though benda ni simple tapi ni belog aku . if tak suka., ehem paham-paham aje lah ;p renung-renungkan & selamat beramal :)

No comments:

Followers