Friday, March 08, 2013

tinggal kenangan..

Assalamualikum :)


Since aku dapat further jauh dari rumah then dapat duduk kolej pulak, so abah dah let go si biruu ! uhukk. Sedih tau sedih.. Sebab ni kereta pertama ( tak termasuk kereta kat driving school tu okei ) yang aku memula drive lepas dapat lesen kira-kira 2 tahun sebelum ! 





Suka bawak keta kecik sebab senang parking *maklum la parking aku masih di tahap D, failed !


Memang. Memang banyak sangat KENANGAN MANIS dengan kereta ni walaupun keretanya kecil tak padan dengan tuan kann, tapi dah cukup BERHARGA buat aku :) Bersyukur dengan apa yang diberi.. Thankyou abah sebab pinjamkan kereta ni buat anakmu untuk beberapa bulan.. dan kereta ni lah yang aku bawak ke Merbok disebabkan hal yang penting walaupun masa tu aku still new in dirivng.. thousand love to u car ! muahx

Balik rumah lepas ni, no more en biru.. Huhu. Nampaknya nanti habis belajar, cari kerja, kena kumpul duit baru boleh beli kereta sendiri. Baru kau tahu betapa susahnya sebelum senang kann?!


Hukk. bye bye si biru..  Mudah2an tuan baru anda jaga anda molek-molek yaa.. 




p/s : sambil menaip, sambil layan emosi :'( bear in mind. ini pinjaman semata....


No comments:

Followers