Monday, October 31, 2011

si bulu kembang

tabiat aku sebelum tidur, tengok gambar-gambar dalam henpon yang tak berapa canggih menggih tu. maka dengan itu terjumpalah gambar si chantek nie. 


siapa si chantek tu ? 


hanya seekor kucing yang dari mana entah datangnya menginap kat rumah aku free ja. dah dapat tempat penginapan free, makan pun free siap vvip service gituw. ha ha




sebelum nie ayah aku tak suka sangat kucing. tapi kali nie lain sikit. ayah aku siap buat tempat tidur untuk si chantek nie pastu bagi makan. see. ayah aku dah mula sayangkan kucing nie.


tercari-cari jugak sapa tuan kucing nie tapi seronoknya takdak sapa pun cakap kucing depa hilang. so apa lagi bela jela muahaha suka suka kembang mulut :D best jaga sebab kucing nie baik. ke mana kita jalan dia mesti nak follow. i follow you. nak mendapatkan kasih sayang gittuw


yang peliksnya kucing nie datang rumah aku lepas adik aku discharge dari hospital. mungkin ada hikmahnya kan. so sepanjang mak aku p kerja at least ada jugak teman adik aku nak bergaduh. kucing nie suka bagi ekor dia kembang ke atas lepas tu duk gesel-gesel dekat orang. tu yang selalu kena marah sebab geli ekor dia hehe


tapi sayangnya lepas sebulan bela kucing nie pun menamatnya riwayatnya. sebab kematian jiran aku cakap mungkin termakan racun sebab mulut dia berbuih. dari mana pulak datangnya racun tu ? itu yang kita tak tahu. hmm sesedih. dah la time mati tu aku ada kat campus..




p/s : ada jugak orang kata kan, kucing kalau dia nak mati dia tak mati depan tuan dia. taktahu la sejauh mana kebenarannya sebab nie first time jaga kucing secomel itu. RINDUNYAA

No comments:

Followers