Tuesday, November 01, 2011

checklist for NOVEMBER

welcome back NOVEMBER. nice to meet you again :D


kejap ja masa berlalu dah nak hampir ke penghujung 2011. maknanya umur aku pun akan makin meningkat ohh faktakah?


dalam bulan november nie ada birthday dua orang terpenting dalam hidup aku. tanpa mereka taktahulah aku mampu bernafas ka tidak. selain birth date dua orang terpenting tu ada jugak benda lain yang bakal berlaku dalam bulan nie semestinya yang berkaitan dengan future life aku :)


okay ce tengok nak buat checklist untuk bulan nie :


  4th : Keputusan peperiksaan untuk semester nie bagi student pre/diploma uitm 
(3days to go errr nervousss)


agak-agak muka aku nervous macam nie ka? 



  6-7th : Seperti yang kita tahu umat Islam seluruh dunia bakal menyambut 
HARI RAYA AIDILADHA :)



  13th : Birthday hero dalam rumah nie, yakni adik aku. eh baru nak masuk 16tahun padahal dah hujung tahun. lambat beranak ha ha



  19th : Hari nie sangat penting. aku rasa macam the rushing day of the month. sebab   pertama aku kena sit for listening, writing and grammar for my MUET examination. then lepas habis MUET kena rushing pergi uitm pulak untuk daftar kolej and then letak barang-barang semua


dan nak jumpa rumatess. rindu nak menggedik sesama ;p



  20th : Start kelas for semester 4 ! whoa i'm a seniors. gediks. taksabar nak tahu siapa lecturers yang ajar subject untuk semester nie. hensem ke tidaknyee hihi



  24 th : If i'm not mistaken, my brother need to refer to the HSAH (Hospital Sultan Abdul Halim) to sit for second operation. nak buang besi pulaks kali nie. auchh what a scary you



  25th : birthday my only abah. sedar tak sedar abah aku dah semakin 'muda' heuu. yang ke berapa? biarlah rahsia hehe




gambar tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada...




okay. setakat tu ja checklist aku. tak banyak mana pun kan ngengada ja lebih haipp. hopefully semuanya berjalan dengan lancar dan dipermudah olehNya. amin





p/s : birthday dua orang tapi satu cake sudah la. jimat di situ ya hihi. err kedekuts nya kamuu


No comments:

Followers