Monday, November 14, 2011

13-11-2011

hampir seminggu aku tak update blog . gara-gara aku menghabiskan sisa-sisa cuti semester aku di alor star dan aku tak bawak baby acer aku sekali . seronok dapat spend time kat sana especially bila berjumpa dengan saudara-mara aku masa raya dan juga cousin yang aku paling aku rapat :) bukan selalu boleh jumpa tau .


13112011 . seperti yang aku bagitahu kat entry sebelum nie, tarikh tersebut adalah birthday adik aku . yapp adik lelaki aku *banyak pulak adik aku . baru nak masuk 16tahun padahal dah habis final exam pun . nasib lah lahir hujung tahun cem gini hoho . macam biasa lah kan, cake tu wajib ada untuk birthday sesiapa pun dalam rumah nie . cake kali nie aku yang pilih . nyummy sedap kot ! cadang-cadang aku yang nak belanja tapi tengok-tengok mak aku dah siap bayar . takpalah *tersengih kambing


see the cake . delicious kan kan . inside it ada chocolate and some blueberry :D



 just three of us . en abah jauh . huhu



best wishes for you adik :
semoga apa yang diimpikan tercapai dan sentiasa dirahmati oleh Allah SWT :)


sebelah petang pulak pergi ambik barang-barang yang abah aku kirim kat kawan dia yang stay kat sini. barang-barang yang dia beli kat Cameron Highlands . abah aku suka bertani so ada la dia kirim pokok bunga ros yang entah dari mana dia petik haih . dan juga sayur-sayuran dari sana . yang paling penting sekali strawberry dan beberapa barang yang aku suruh dia beli . like like


abah salah beli kasut . nak yang bulu-bulu tu laa sobs



p/s : minggu depan insyaAllah adik aku akan masuk dewan bedah sekali lagi . dear, doakan semuanya dipermudahkan ya.. 


No comments:

Followers