Thursday, November 01, 2012

Berkumpul :)

Assalamualaikum ..


Hari Raya Aidiladha baru-baru ni aku dengan family sedara-mara semua lah beraya kat Bertam yakni rumah mak cik aku . yelah . memandangkan tok aku pun ada sekali so semua pakat decide nak sambut raya kat situ . lagipun mak cik aku baru masuk rumah baru dia :)

Makanya, kami ada buat makan makan sikit sempena raya , bbq and celebrate birthday budak2 kecik ni . sedara mara dari alor staq , penang , y KL balik mai sini kebanyakkannya ada .



Bakar bakar jangan sampai hangit . ahaa . ayam lebih kurang 3 ekoq pastu sos untuk ayam tu ambil dari kuah y perap then masak modified la sampai sedap . best !
sepupu2 aku mostly lelaki yep . semua geng bola , geng memasak kureng



Antara menu y ada . lontong , rendang , ketupat , lemang , kek , sagu , kuah kacang , sambal ikan bilis , ayam sosej bakaq . semua ada . makan sampai pecah perut . lepas tu al letihnya hai nak ngemasnyaa . aaaa ! rasa nak lompat tidoq trus



Habis makan semua baru sesi potong kek . upcoming birthday for qimi and ifa . both are 7 years old and birthday depa beza 2 minggu ja . saja buat awal2 dah alang-alang semua berkumpul kan :) 
Kek angry bird tu nampak cantik tp cream dia , erk ya ampunn . loya ! kek otromen jugak menjadi pilihan . lembut macam saya ^^ . muntah ..

No comments:

Followers