Thursday, November 01, 2012

Maklumat.

Assalamualaikum ..


Baru sekarang terdetik nak public kan blog ni . bukan apa sebelum ni sesangat la malas nak mengupdate . so last last ambik keputusan nak private kan ini blog .

Memandangkan aku dah jadi penanam anggur terhormat kat rumah ni , tu lah sebab nya aku aktifkan balik blog ni . haa haa . at least dapat kurangkan kebosanan tu .

Oh ya . sebagai student pengurusan maklumat , aku sentiasa nak tahu apa y berlaku di sekeliling aku . tetiap hari kalo ada internet connection , mesti aku akan bukak tiga website ni , yakni ..


Harian Metro = paper online la kan . tapi kekadang lambat nak loading . so takleh nak baca . masalah internet aku mungkin . before nih okay ja .


Informasi.my nih not bad la information dia . tapi y tak berapa nak sesuai pun ada . kekadang tu tak berupdate . hurm . sadis .


Mynewshub , not bad . selalu update latest issues . i loike ! 


Bagi aku maklumat tu penting untuk kita sentiasa ambil tahu setiap hari . Tapi biarlah maklumat y berilmu . y gosip kontroversi bagai tu kadang-kadang rasa menyampah pun ada . haihh .

Selain tu , aku pun suka baca blog2 personal or whatever y menarik bagi aku . dah bookmark banyak tu kat chrome nih . hihik . kalau y sentiasa update lagi aku suka baca . :)

No comments:

Followers