Wednesday, November 21, 2012

.Majlis 14112012.

Assalamualaikum ..

Wawahh... Bestnya cuti cuti duduk rumah.. Genap sebulan aku bersantai kat rumah bagai duit dalam bank berjuta-jutaa, haaa ,. Cuti aku sementara nak tunggu degree ada kot 3 bulan ni.. Cari kerja? Iya iya.. Aku sedang menunggu.. Ceh. Pemalass

Minggu lepas..

Jiran ada nak buat kenduri kesyukuran sempena Maal Hijrah 1434.. So aku pun request dari abah nak kenduri untuk aku jugak. ahaks. So abah pun okay ja. Then dia cakap kita tumpang jelah kenduri jiran tu, celebrate birthday adik sekali :)



Kambing bakar , air roselle homemade abah y sediakan. Kat rumah pokok berbuah-buah key. Makanan y lain-lain jiran-jiran pakat-pakat bawak. 
Menu : lontong, roti jala, kuih mueh dan dan y paling bestt sate! gemuk demok gituh. Kambing aku memang tak lalu dek tekak. wek



Jiran-jiran lorong ni, y dekat-dekat. Best bila berkumpul camni walaupun aku nih pendiam sikit, tak reti sangat nak bergaul. wuwu. Kena belajar oke! 



Eh eh, kek laaa,. Ingatkan kek untuk adik ja rupanya nama aku sekali ada situ. Nampak tak nampak tak ada tertulis nama aku tu? heww. Thanks abah! :) 
Sebelah sebelah kami tu kawan-kawan aku and adik..



Majlis bacaan yasin lepas semua dah makan. Lepas baca yasin makan lagi buat kali kedua, tapi tu bukan aku. keh


Terima kasih abah y buat itu ini, beli itu ini, jiran-jiran y sangatt happening, y wish tahniah semua la. malu cek taw. Alhamdulillah :') 

Lagi best kalau buat kat rumah sendiri kann. Panggil sedara-mara, kawan-kawan semua, jiran-jiran. Eh ewahh., kau nak buat majlis kawen ka hapa mek. haha ;P


p/s : entry ni sepatutnya lebih awal di publish. tapi atas beberapa faktor, kenduri la itu la ini la, makanya tertunda lah ia. heh

No comments:

Followers