Saturday, November 10, 2012

Pengakhiran Diploma .

Assalamualaikum ..


Semalam kecoh . Kecoh apa ? Budak-budak Diploma UiTM la . Result kan keluar . Berdebar semuanya . Especially y final sem macam haku . Kot kot tetiba ada y sangkut . Haaa , haru *Nangis golek-golek sampai jalan .

Start 12 a.m. 9/11 tu semua dah ready dengan laptop dan email masing-masing . Heww . Aku ponn . Actually aku takleh tidur sebab minum nescafe malam tu *eleh alasan semata . Betul tak tipu . Tapi ada jugak risau nya tu .

Dalam pukul 2 a.m. cemtu , email masuk . Teng teng taranggg ! Bukak email ,  tengok result tu aku cari A dulu . Alhamdulillah . Banyak . Lebih banyak dari sebelum ni tapi sadisnya ada satu subject y aku memang dah risau dari lepas jawab exam lagi . Memang betul sangkaan aku . Agak kecewa kat situ . Terpikir , if subject tu okay , mesti aku dah DL . sobbb

Tapi ALHAMDULILLAH syukur . Aku dapat konvo tahun depan *lambat lagi waaaa* dengan kawan-kawan aku y lainn !! Sorry excited lebih . Maklum la tak pernah konvo lagi ;P



Officially completed my Diploma ! Alhamdulillah :)) *clap clap


and BIG CONGRATS to my classmates , coursemates y dapat DEANLIST untuk sem ni ! Usaha memasing kann . Seronokk . Lagi best y dapat graduate kelas pertama nanti . yeyy

LBNL , big thanks to my only parents which always support me in finishing my diploma , my beloved lecturers who teach and keep teaching me from zero until A ! my dear friends , classmates, housemates , studymates , groupmates , coursemates who shared everything in gathering our knowledge til the end . Thank you soo much ! May Allah blessed you'all #love


1 comment:

Strawberi_ungu said...

wow..teruja erk..tahniah dik...nanti degree mintk cos ape?

Followers